فسفرپلیت

ساخت وبلاگ

اهمیت وجود فسفرپلیت در مراکز درمانی و بیمارستانها

از جمله روش های نه چندان جدید برای عکسبرداری  فسفرپلیت  است که روشی بسیار مقرون به صرفه است.از روشهایی که نسبت به این روش قدیمی تر هستند می توان به تاریکخانه اشاره کرد که زمان بر بوده وتقریبا منسوخ شده است ولی جدیدترین روش که در دنیای تجهیزات دندانپزشکی است عکسبرداری توسط rvg است که با استفاده از این دستگاه دیگر اسکن انجام نمی شود و تصویر بعد از تابش اشعه تصویر در کامپیوتر قابل مشاهده است.

باتوجه به تنوع برندهای موجود در بازار تصمصیم گیری گاهی سخت می شود زیرا هر دستگاهی مزیت ها و معایبی دارد و بهترین راه برای انتخاب بهترین برند تشخیص نیازهای خودتان است و ببینید که کدام دستگاه این نیازها را براورده می کند و همان را خریداری کنید.برخی از برندهای عرضه کننده پلیت ها را بر روی خود دستگاه قرار می دهند و دندانپزشکی که از این برند خریدار ی می کنند نیازی به خرید جداگانه انها ندارند.

مراکز درمانی بزرگ و بیمارستانها معمولا ترجیح می دهند تا  فسفرپلیت  را استفاده کنند چون میزان دفعات استفاده انها زیاد است و احتمال خرابی دستگاه بالاست از این جهت باید دستگاهی را خریداری کنند تا هزینه تعمییر و نگهداری انها پایین باشد و اسکنر فسفرپلیت این مزیت را دارد و در صورت بروز مشکل با تعویض قسمت کوچکی تعمییر شده و هزینه ای زیادی هم نمی برد.

فسفرپلیت دارای صفحاتی است که ضخامت تقریبی این صفحات چیزی بین 0.1تا.03 میلیمتر است که امکان استفاده چندین باره از انها وجود دارد بدین گونه که وقتی در معرض نور اتاق قرار می گیرند تمامی اطلاعات قرار گرفته بر روی انها حذف شده و به حالت اولیه باز می گردنند و می توان از انها استفاده کرد و نیاز به خرید مجددو هزینه اضافی نیست از اینرو باعث جلب توجه بسیاری از خریدارن شده است و از نظر زیست محیطی هم با توجه به تولید زباله کم مفید است.

لازم است تا دقت کافی در نگهداری از  فسفرپلیت  صورت بکیرد زیرا در صورت خراش افتادن بر روی ان در حین حمل و جابه جایی باعث می شود تا دیگر دستگاه قابل استفاده نباشد ولی اگر به درستی از ان نگهداری شود و اشعه با میزان خاصی بر روی تابیده شود به همین راحتی خراب نمی شود و بارها قابل استفاد ه می باشد.

زمانی که دندانپزشک می خواهد روی دندان بیمار کار کند ترجیح می دهد تا قبل از ان عکس از وضعیت دندان ها داشته باشد و اگاهی کامل کار خود را شروع کند. روش عکسبرداری از دندان توسط فسفرپلیت هم به این گونه است که صفحه مورد نظر پشت دندان قرار داده می شود و با تاباندن اشعه ایکس به دندان ها عکس از دندان گرفته می شود و تصمیم گیری دندانپزشک را بسیار راحت میکند.

سعی ما بر این است تا شما عزیزان با اگاهی از عملکرد  فسفرپلیت  و شیوه نگهداری ان بتوانید دستگاهتان را تا مدتها بدون نگرانی از خراب شدن مورد استفاده قرار دهید.لزوم استفاده از این دستگاه در مراکز درمانی بسیار مهم است فلذا خرید از برندهای معتبر و شناخته شده ای که امتحان خود را به خوبی پس داده اند می توانند از هر جهت از خرید خود مطمئن باشند.

 

 

فسفرپلیت...
ما را در سایت فسفرپلیت دنبال می کنید

برچسب : اسکنرفسفرپلیت,فسفرپلیت, نویسنده : marzi phosforplatedental بازدید : 33 تاريخ : چهارشنبه 14 آذر 1397 ساعت: 18:04